Deň plný zážitkov, stretnutí, prekvapení, hojnosti, zábavy a dobrej nálady ... takto má určite vyzerať deň svadobný.
No kým k tomu dôjde čaká Vás obdobie plné plánovania, organizovania a stresu. Dovoľte nám, aby sme Vám pomohli všetko to zvládnuť, aby tento krásny deň prebehol tak, ako ste si to vysnívali. Náš tím je pripravený plným nasadením splniť všetky Vaše požiadavky na profesionálnej úrovni, aby Vám spomienka na Váš výnimočný deň vždy vyčarovala úsmev na tvári.
Banketovú sála ROCA s kapacitou 200 osôb - očarí Vás ideálnou kombináciou moderného variabilného plne klimatizovaného priestoru s možnosťou zatemnenia, technického vybavenia na najvyššej úrovni a profesionálneho servisu. K dispozícií je bezplatné hotelové parkovisko. Kapacita pre svadobnú slávnosť do 150 osôb.
Variabilita priestoru a sedenia tu⇒ detail
Prenájom od začatia svadby do 24.00 hod sa hradí 200,00 EUR.
Po 24.00 hod. sa hradí za každú začatú hodinu 180,00 EUR do skončenia svadby.
KONGRES Hotel Roca poskytuje svadobnú výzdobu, ktorá zahŕňa: kvetinová výzdoba guľa základ, sviečky, svietniky, štóly, ozdobné látky, stuhy, šerpy, vázy atď. Farbu výzdoby si vyberajú hostia z možností ponúkaných hotelom. Cena svadobnej výzdoby sa účtuje na osobu. Návleky na stoličky sa účtujú na osobu. V prípade, že si vyberiete náš svadobný balíček - ceny za výzdoby sú upravené.
Baldachýny na strop - za poplatok.
Svetelná stena za mladomanželský stôl v dĺžke 6 m - za poplatok.
Ponúkame hosťom 3 svadobné balíčky:
Hostia majú možnosť zostaviť si aj vlastné svadobné menu po konzultácii so šéfkuchárom. Povoľujeme hosťom priniesť si vlastné nealkoholické nápoje, torty, zákusky bez poplatku. Za vlastné alkoholické nápoje účtujeme „korkovné“ za fľašu. Tiež ponúkame možnosť zakúpiť si alkohol a vína od nás za zvýhodnené ceny.
Mladomanželom ponúkame mladomanželský apartmán s prekvapením grátis. V závislosti od počtu osôb ponúkame svadobným hosťom ubytovanie so zľavou od 20% z našich pultových cien, raňajky, parkovanie, wifi pripojenie grátis.
Objednávateľ vypracuje zasadací poriadok a menovky, ktoré odovzdajú kongresovému manažérovi 3 dni pred svadbou.
Objednávateľ je povinný v pondelok / daného svadobného týždňa / v doobedňajších hodinách určiť konečný počet osôb objednaného podujatia. Každé ďalšie zníženie počtu osôb bude účtované 50% storno z ceny na osobu podľa vypracovanej cenovej ponuky. Každé ďalšie navýšenie počtu osôb bude účtované podľa vypracovanej cenovej ponuky do maximálnej kapacity určenej hotelom.
Predbežnú rezerváciu termínu musí objednávateľ záväzne potvrdiť kongresovému manažérovi najneskôr týždeň od uskutočnenia predbežnej rezervácie. Pri záväznej rezervácii sa od objednávateľa príjme záloha 300 EUR, ktorá je nevratná. 3 mesiace pred termínom uskutočnenia svadby sa uhradí 1000 EUR záloha, ktorá je nevratná. Konečné zúčtovanie zostatku prebieha po svadobnej hostine.
CENOVÚ PONUKU zašleme na vyžiadanie.